Zaanse Maaltijdsalade van Albert Heijn

Standaard

De Zaanse Maaltijdsalade heb ik gekocht bij de lokale Albert Heijn voor een bedrag van slechts 3 euro, geen geld voor een goed gevulde salade. Ingrediënten zijn: Goudse kaas, krokante spekjes, aardappelpartjes, zoete appel, andijvie, scharrelei en komkommer. De salade kan op smaak worden gebracht met de mayonaise-dressing die bij de salade zit.

De salade ziet er rijkelijk gevuld uit en dankzij de toevoeging van gekookte aardappels zit je ook wel goed gevuld na één bakje. De ingrediënten zijn op zichzelf staan lekker, maar de saus maakt de salade écht af! De lekkere romige saus is heerlijk in combinatie met de zoete appel en de krokante spekjes.

Het eindoordeel: De Zaanse Maaltijdsalade is een echte aanrader. Rijkelijk gevuld met Hollandse ingrediënten en een heerlijke dressing. Een bak met een inhoud van 450 gram is zelfs voor een goede eter voldoende als avondmaaltijd. De maaltijdsalade is een waardige vervanging voor een zelfgemaakte salade, want als student is dat natuurlijk te veel moeite. Waarom zou ik ook mijn keuken vies maken als ik ook gewoon uit deze handige plastic bowl kan eten? Bovendien ben ik de 3 euro voor deze salade al bijna kwijt als ik een zakje spekjes heb gekocht. Deze kant-en-klaar maaltijd krijgt 4,5 ster en staat daarmee hoog op het lijstje der favorieten.

Geef een reactie

