Maggie Roerbaknoeders Sweet Chili

Standaard

noedels

Wellicht wel bekend van de reclame, de roerbaknoedels van Maggi. In de reclame wordt benadrukt dat je in een handomdraai een gezonde en voedzame maaltijd op tafel tovert. Bij het beeld van een student die een heerlijke maaltijd kookt voor zijn oma op zijn studentenkamer werd ik ook lichtelijk enthousiast.

De verpakking kost €1,79. Zelf heb ik daarbij een broccoli en kipfilet gekocht. De mix kan ook worden gecombineerd met andere groenten. De bereiding is ontzettend eenvoudig. In de verpakking vindt je noedels en een kruidenmix. Alles kan eenvoudig in één pan worden bereid. Ik had zoveel noedels dat ik er 3 keer van heb kunnen eten, het is dus ook nog een uiterst voordelig (wanneer je de noedels invriest of met meerdere mensen eet).

De noedels zijn lekker pittig van smaak en ik ben tevreden met mijn toevoeging van broccoli, een groente die ik al maanden niet meer had gegeten maar me aangenaam verraste. De maaltijd is inderdaad voedzaam. Er is niks gelogen aan de reclame, de noedels zijn eenvoudig te bereiken, lekker en voedzaam. Ideaal voor in elk studentenhuis, maar ook daarbuiten.

Eindoordeel: De roerbaknoedels krijgen 4,5 ster. Het is niet volledig kant-en-klaar maar erg makkelijk te maken. De groente kan zelf worden gekozen waardoor iedereen het gerecht naar eigen smaak kan invullen. De kruidenmix is lekker pittig. De mix is in verschillende andere smaken verkrijgbaar, die ik ook zeker eens ga proberen. Overigens vraag ik me wel af of deze maaltijd ook niet te bereiden is met een simpel zakje Yum-Yum noedels, maar alla.

Geef een reactie

